بررسی هندزفری بلوتوث آوی Awei A830BL
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هندزفری بلوتوث شارژی آوی Awei A830BL برای آن دسته افرادی است که ویژگی های فنی و ظاهری هندزفری برایشان قابل اهمیت است برای آشنایی با این ویژگی ها با نقد و بررسی دو سایت معتبر ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه ما باشید.

دیجی کالا:

  • ابعاد
    48*17*6 میلی‌متر
  • وزن
    6 گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط
    بلوتوث
  • امپدانس
    16 اهم
  • پاسخ فرکانسی
    20 تا 20000 هرتز
  • حساسیت
    80 دسی‌بل 

ایده برتر پارسیان:

  • طراحی ظاهری زیبا، مجهز به بدنه فلزی با کیفیت

بدنه هندزفری Awei A830BL از فلز با کیفیت ساخته شده و مقاومت قابل توجهی در برابر آسیب های احتمالی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، ضربه و فشار دارد. این هندزفری بی سیم دارای طراحی ظاهری زیبا و جذابی نیز هست و در دو رنگ طلایی و خاکستری تیره قابل تهیه می باشد. لازم به ذکر است که بر روی بدنه هندزفری بلوتوثی آوی A830BL دکمه های کنترلی به منظور کم و زیاد کردن صدا و مدیریت تماس های دریافتی تعبیه شده است.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با هندزفری آوی مدل Awei A830BL وزن سبک و 6 گرمی آن است که باعث می شود تا این هندزفری تو گوشی بیسیم برای استفاده های طولانی مدت در طی روز کاملاً مناسب باشد. هندزفری بلوتوث آوی A830BL دارای یک سرگوشی بوده که در ساخت آن از پلاستیک نرم استفاده شده است. به همین دلیل در هنگام استفاده از آن حس ناراحتی یا خستگی به شما دست نخواهد داد.

  • قابلیت اتصال بلوتوثی به انواع گوشی های موبایل

استفاده از هندزفری گوشی موبایل آوی A830BL به راحت ترین شکل امکان پذیر است! برای این منظور تنها کافیست تا هندزفری را روشن کنید و سپس از طریق لیست جستجوی بلوتوث گوشی موبایل، تبلت یا دیگر دستگاه مورد نظر خود به آن متصل شوید. در هندزفری آوی Awei A830BL از بلوتوث نسخه 4.1 استفاده شده و به همین دلیل این هندزفری در هنگام اتصال بلوتوثی به دستگاه های دیگر به ندرت دچار مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن یا تأخیر در پخش صدا می شود.

از جمله امکاناتی که هندزفری بلوتوث آوی Awei A830BL در اختیار شما می گذارد می توان به قابلیت آن در اتصال هم زمان به دو دستگاه مختلف اشاره کرد. پس اگر از دو گوشی موبایل برای انجام کارهای روزمره تان استفاده کنید، به آسانی می توانید این هندزفری را به هر دوی آنها متصل کرده و هیج کدام از تماس های دریافتی تان را از دست ندهید! با توجه به این میزان کارایی، می توان قیمت هندزفری بلوتوثی گوشی موبایل آوی A830BL را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

  • از صدایی بدون نویز و اکو بهره مند شوید

دستگاه هندزفری بلوتوث آوی A830BL انتظارات شما در زمینه کیفیت صدا را به خوبی برآورده می کند. صدای ارائه شده توسط این هندزفری دارای قدرت و وضوح قابل قبولی است و اگر قصد استفاده از آن برای گوش دادن به موسیقی را دارید، می توانید بر روی کیفیت عملکرد آن حساب باز کنید. اما شاید بتوان مهم ترین کاربرد این هندزفری را در انجام مکالمه دانست. میکروفون به کار رفته در این هندزفری از قابلیت کاهش نویز برخوردار بوده و صدای شما را با کمترین میزان صدای اضافی و اکو به طرف مقابل منتقل می کند. به این ترتیب با استفاده از هندزفری آوی A830BL حتی در هنگام رانندگی یا تردد در خیابان های شلوغ نیز می توانید یک مکالمه با کیفیت را تجربه کنید.

یکی از مواردی که خیلی خوب می توانید بر روی آن حساب باز کنید نظرات و نقد و بررسی های کاربرانی است که برای مدت طولانی از این محصول استفاده کرده اند، برای مطالعه این دیدگاه ها به صفحه این محصول در سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 12 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی